duminică, 16 noiembrie 2014

Pălărioți, vă salut.



"M-am îmbrăcat în negru, pentru că am auzit că sunteți morți după mine." - Horațiu Mălăele.

 Asemeni lui Horațiu Mălăele, am observat că numărul de vizualizări a crescut însă eu nu mi-am ținut promisiunea. Am decis să-mi iau inima în dinți și să postez câte ceva, așa că haideți să întrăm direct în pâine.


Trafictube






 Pe principiul "drumețului îi șade bine cu drumul" avem și trafictube care ne arată cât de atenți trebuie să fim atunci când ne punem în mișcare. Site-ul le oferă posesorilor de camere de bord, oportunitatea de a arăta publicului larg atât faze amuzante cât și tipuri de șoferi pacienți care iți pot pune și ție viața în pericol.
 După ce m-am uitat la clipulețe timp de câteva ore, fașcinat și de ideea că am 18 ani și că pot conduce și eu, am ajuns la conclunzia că o cameră de bord este o investiție esențială. În Rusia de exemplu camera de bord (dashcam) este obligatorie, datorită numărului mare de accidente și a problemelor întâmpinate în găsirea vinovatului. Tot aici sunt convins că veți găsi și clipuri postate de persoane care merită "tot respectul" ca de exemplu un biciclist care a ajutat o persoană în scaun cu rotile să treacă strada. (video aici)

Vă recomand tuturor să vă aruncați un ochi peste trafictube sunt convins că o să reveniți și a doua oară pe site.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu