marți, 28 ianuarie 2014

Inspirație


Bonsai Tree House


Va-ți gândit vreodată să faceți o casă în copac ? Dar de o casă într-un bonsai ?

Cât de frumoasă era copilăria, îmi aduc aminte că stăteam cu verișorul meu la țară toată vara și nu aveam nici o grijă. El era mai mare ca mine cu câțiva ani iar eu obișnuiam să mă bag în sufletul lui tot timpul. Stăteam toată ziua afară și ne căutam ceva de joacă, dese ori eu țipam ideea "Narcis, vreau un cort" apoi urma ca el să facă toată treaba iar eu să o fac pe interesantul lângă el.

Unul din cele mai faine lucruri pe care le-am făcut a fost o casă în părul mare din curte, acel copac de care aveam deja legat un leagăn și care ne suporta toate țipetele din timpul verii. "Culcușul", cum îi spuneam noi, era ce-a mai mare realizare pentru vără'miu, putea să mă lase acolo singur pentru o vreme bună de timp, eu nu puteam să mă dau jos singur.

Statul pe pătură și uitatul la stele era unu din cele mai frumoase obiceiuri de seară dar chiar și așa făcea mișto de mine, mă speria cu fiecare stea căzătoare zicându-mi că e un ozn... bunicul ne explica constelațiile, pe care n-am reușit niciodată să le văd chiar dacă-mi arăta... eu mă uitam în gol.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu